CZ

B737NG Typová kvalifikace počáteční

Bez typové kvalifikace se žádný dopravní pilot neobejde. Přijďte do CATC, nabídneme vám výcvik i typovou zkoušku na Boeing 737NG a také širokou škálu doplňkových výcviků.

Předpoklady:
  • Angličtina slovem i písmem
  • English Proficency Level 4 dle ICAO nebo 055 a) až e)
  • Platná licence ATPL, nebo platná licence CPL a Certifikát o absolvování ATPL teoretických zkoušek na ÚCL (případně CAA jiné členské země v EASA)
  • Platná kvalifikace ME/IR, např. MEP/IR
  • Certifikát MCC nebo přiřazený MCC – v případě zájmu bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 10 hodin.
  • Certifikát o Advanced UPRT výcviku, pro získání první vícepilotní typovou kvalifikaci
  • Platné Osvědčení zdravotní způsobilosti třídy

 

CATC si vyhrazuje právo na max. 3 týdny pro kontrolu formalit (ověření způsobilosti pilota), podepsání smlouvy o výcviku a zaplacení kurzovného.

Doba trvání:

Standardně 45 dnů 

Náplň kurzu:
  • Teoretická výuka následovaná výukou praktickou na syntetických výcvikových prostředcích
  • Teoretická část výcviku se sestává ze samostudia prostřednictvím CBT/WBT a přednášek na učebnách
  • Praktický výcvik provádíme na postupovém trenažéru a na plně pohyblivých letových simulátorech (FFS) s certifikací úrovně D
  • Minimální výcvikový čas na FFS je 36 hodin (9 x 4 hodiny)
  • Každé lekci praktického výcviku předchází 90-minutový briefing s instruktorem, po skončení následuje detailní debriefing
  • Typová kvalifikace je zakončena zkouškou dovednosti (skill testem), 4 hodiny FFS
  • Zkoušku provádí examinátor CATC, případně examinátor aerolinie, pro niž se pilot cvičí
  • Base training v délce trvání cca 1 hodiny (4 nebo 6 vzletů a přistání, jeden go-around)
  • V případě výcviku ZFTT je zapotřebí uzavřená dohoda mezi CATC a aerolinií, pro niž se pilot cvičí. Tyto náležitosti musí být podepsány a schváleny ještě před započetím výcviku typové kvalifikace

 

TYPOVÝ VÝCVIK CATC MŮŽE BÝT ROZŠÍŘEN O DOPLŇKOVÉ VÝCVIKY:

  • AWO: Je-li požadován výcvik pro kvalifikaci přesahujících úroveň CAT1, bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 4 hodin.
  • PBN RNP - teoretická a praktická část

Poptat cenu

proč se vycvičit pilotem v catc

  • Doplňkové výcviky podle vašich potřeb na vyžádání

  • Zkušenosti s výcvikem multikulturních posádek

  • Základna CATC na letišti Praha - Ruzyně

Otevřené termíny

Na vyžádání Vybrat

Související kurzy

Kurz Upset Prevention and Recovery Training (UPRT) pomáhá posádkám zvládat hrozbu nezvyklých poloh. 

Kurz pro piloty, kteří se chystají nastoupit do výcviku typové kvalifikace a nemají předchozí zkušenost s moderními turbínovými letouny, vybavenými glass cockpitem.

Nabízíme samostatný kurz Multi-Crew Cooperation nebo MCC v kombinaci s typovou kvalifikací na vícepilotní letouny. Kurz MCC si můžete pořídit také ve výhodném balíčku s Jet Orientation Course (JOC). 

Přejete si znát cenu, či jiné informace?
Kontaktujte nás.

Chci více informací

 

Výcviky

Catc

další

CZECH AVIATION TRAINING CENTRE © 2023 Czech Aviation Training Centre
Created by Beneš & Michl
All rights reserved.