CZ
Výcviky pilotů B737NG Typová kvalifikace počáteční

B737NG Typová kvalifikace počáteční

Bez typové kvalifikace se žádný dopravní pilot neobejde. Přijďte do CATC, nabídneme vám výcvik i typovou zkoušku na Boeing 737NG a také širokou škálu doplňkových výcviků.

Předpoklady:
  • Angličtina slovem i písmem minimálně ICAO Level 4
  • Platná licence CPL s teorií ATPL nebo platná licence ATPL
  • Platná kvalifikace MEP/IFR
  • Certifikát MCC (výcvik MCC lze absolvovat v rámci tohoto typového výcviku)
  • Platné Osvědčení zdravotní způsobilosti 1. třídy

Výcvik může začít nejdříve 3 týdny po kontrole formalit (ověření způsobilosti pilota), podepsání smlouvy o výcviku a zaplacení kurzovného. 

Doba trvání:

Standardně 40 dnů 

Podívejte se na volné termíny ve spodní části stránky. 

Náplň kurzu:
  • Teoretická výuka následovaná výukou praktickou na syntetických výcvikových prostředcích
  • Výcvik ruku v ruce s přezkušování
  • Teoretická část výcviku sestává ze samostudia prostřednictvím CBT/WBT a mnoha přednášek na učebnách
  • Praktický výcvik provádíme na postupovém trenažéru a na plně pohyblivých letových simulátorech (FFS) s certifikací úrovně D
  • Minimální výcvikový čas na FFS je 32 hodin (8 x 4 hodiny)
  • Každé lekci praktického výcviku předchází 90-minutový briefing s instruktorem, po skončení následuje detailní debriefing
  • Typová kvalifikace je zakončena praktickým přezkoušením (skill testem)
  • Přezkoušení vede examinátor CATC, případně examinátor aerolinie, pro niž se pilot cvičí
  • Zajistíme i Base training v délce trvání cca 1 hodiny (6 vzletů a přistání) 
  • V případě zájmu o výcvik ZFTT je zapotřebí zvláštní povolení příslušného Úřadu pro civilní letectví a uzavřená dohoda mezi CATC a aerolinií, pro niž se pilot cvičí. Tyto náležitosti musí být podepsány a schváleny ještě před započetím výcviku typové kvalifikace.

Typový výcvik CATC může být obohacen o doplňkové výcviky: 

  • AWO: Je-li požadován výcvik pro kvalifikaci přesahujících úroveň CAT1, bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 4 hodin.
  • RNP RNAV: Je-li požadována kvalifikace pro přiblížení podle RNP RNAV, bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 4 hodin.
  • ETOPS: Je-li požadována kvalifikace ETOPS, bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 4 hodin.
  • ZFTT: Je-li požadován výcvik přistávání v simulátoru namísto base trainingu, bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 2 hodin.
  • Přiřazený MCC – v případě zájmu bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 10 hodin.
  • V případě požadavku na výcvik vybírání nezvyklých poloh bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 4 hodin.
  • V případě zájmu o doplňkový LOFT – výcvik podle daného scénáře – bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 4 hodin.

Poptat cenu

proč se vycvičit pilotem v catc

  • Doplňkové výcviky podle vašich potřeb na vyžádání

  • Zkušenosti s výcvikem multikulturních posádek

  • Základna CATC na letišti Praha - Ruzyně

Otevřené termíny

Na vyžádání Vybrat

Související kurzy

Kurz Upset Prevention and Recovery Training (UPRT) pomáhá posádkám zvládat hrozbu nezvyklých poloh. 

Kurz pro piloty, kteří se chystají nastoupit do výcviku typové kvalifikace a nemají předchozí zkušenost s moderními turbínovými letouny, vybavenými glass cockpitem.

 

Nabízíme samostatný kurz Multi-Crew Cooperation nebo MCC v kombinaci s typovou kvalifikací na vícepilotní letouny. Kurz MCC si můžete pořídit také ve výhodném balíčku s Jet Orientation Course (JOC). 

Přejete si znát cenu, či jiné informace?
Kontaktujte nás.

Chci více informací

 

Výcviky

Catc

další

CZECH AVIATION TRAINING CENTRE © 2019 Czech Aviation Training Centre
Created by Beneš & Michl
All rights reserved.