CZ
Výcviky pilotů B737NG Typová kvalifikace počáteční

B737NG Typová kvalifikace počáteční

Bez typové kvalifikace se žádný dopravní pilot neobejde. Přijďte do CATC, nabídneme vám výcvik i typovou zkoušku na Boeing 737NG a také širokou škálu doplňkových výcviků.

Předpoklady:
  • Angličtina slovem i písmem minimálně ICAO Level 4
  • Platná licence CPL s teorií ATPL nebo platná licence ATPL
  • Platná kvalifikace MEP/IFR
  • Certifikát MCC
  • Platné Osvědčení zdravotní způsobilosti 1. třídy
Doba trvání:

Standardně 40 dnů 

Náplň kurzu:
  • Teoretická výuka následovaná výukou praktickou na syntetických výcvikových prostředcích
  • Výcvik ruku v ruce s přezkušování
  • Teoretická část výcviku sestává ze samostudia prostřednictvím CBT/WBT a mnoha přednášek na učebnách
  • Praktický výcvik provádíme na postupovém trenažéru a na plně pohyblivých letových simulátorech (FFS) s certifikací úrovně D
  • Minimální výcvikový čas na FFS je 32 hodin (8 x 4 hodiny)
  • Každé lekci praktického výcviku předchází 90-minutový briefing s instruktorem, po skončení následuje detailní debriefing
  • Typová kvalifikace je zakončena praktickým přezkoušením (skill testem)
  • Přezkoušení vede examinátor CATC, případně examinátor aerolinie, pro niž se pilot cvičí
  • Zajistíme i Base training v délce trvání cca 1 hodiny (6 vzletů a přistání) 
  • V případě zájmu o výcvik ZFTT je zapotřebí zvláštní povolení příslušného Úřadu pro civilní letectví a uzavřená dohoda mezi CATC a aerolinií, pro niž se pilot cvičí. Tyto náležitosti musí být podepsány a schváleny ještě před započetím výcviku typové kvalifikace.

Typový výcvik CATC může být obohacen o doplňkové výcviky: 

  • AWO: Je-li požadován výcvik pro kvalifikaci přesahujících úroveň CAT1, bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 4 hodin.
  • RNP RNAV: Je-li požadována kvalifikace pro přiblížení podle RNP RNAV, bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 4 hodin.
  • ETOPS: Je-li požadována kvalifikace ETOPS, bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 4 hodin.
  • ZFTT: Je-li požadován výcvik přistávání v simulátoru namísto base trainingu, bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 2 hodin.
  • Přiřazený MCC – v případě zájmu bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 10 hodin.
  • V případě požadavku na výcvik vybírání nezvyklých poloh bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 4 hodin.
  • V případě zájmu o doplňkový LOFT – výcvik podle daného scénáře – bude naplánován doplňkový praktický výcvik v délce 4 hodin.

Poptat cenu

proč se vycvičit pilotem v catc

  • Doplňkové výcviky podle vašich potřeb na vyžádání

  • Zkušenosti s výcvikem multikulturních posádek

  • Základna CATC na letišti Praha - Ruzyně

Otevřené termíny

22.1.2018 - B737CL/NG Vybrat
19.2.2018 - B737CL/NG Vybrat
19.3.2018 - B737CL/NG Vybrat
23.4.2018 - B737CL/NG Vybrat
21.5.2018 - B737CL/NG Vybrat

Další


Související kurzy

Kurz Upset Prevention and Recovery Training (UPRT) pomáhá posádkám zvládat hrozbu nezvyklých poloh. 

Kurz pro piloty, kteří se chystají nastoupit do výcviku typové kvalifikace a nemají předchozí zkušenost s moderními turbínovými letouny, vybavenými glass cockpitem.

Nabízíme samostatný kurz Multi-Crew Cooperation nebo MCC v kombinaci s typovou kvalifikací na vícepilotní letouny. Kurz MCC si můžete pořídit také ve výhodném balíčku s Jet Orientation Course (JOC). 

Přejete si znát cenu, či jiné informace?
Kontaktujte nás.

Chci více informací

 

Výcviky

Catc

další

Newsletter

CZECH AVIATION TRAINING CENTRE © 2017 Czech Aviation Training Centre
Created by Beneš & Michl
All rights reserved.