Instruktor TRI nebo přezkušovatel TRE

Hlavní stránka | O nás | Kariéra | Instruktor TRI nebo přezkušovatel TRE

Hledáme piloty, kteří by se chtěli stát instruktory výcviku v CATC

  • Jste aktivní pilot letounu Boeing 737 nebo A320 ve funkci velitele letadla?
  • Působíte nyní u zahraniční letecké společnosti, ale přivítal byste možnost návratu do České republiky a předpoklad jistoty dlouhodobého uplatnění své pilotní kvalifikace?
  • Láká vás možnost předat své zkušenosti nové generaci dopravních pilotů?
  • Nebo se chcete sami posunout dále ve své pilotní kvalifikaci?
  • A při tom všem si udržet kontakt s reálným provozem v letecké společnosti?

... pak je tato nabídka společnosti Czech Aviation Training Centre určena právě vám!

 

Jaké možnosti spolupráce nabízíme?

1. Pracovní poměr na pozici instruktora (TRI) či přezkušovatele (TRE) B737 nebo A320 v CATC,

nebo

2. Pracovní poměr na pozici TRI/TRE CATC v kombinaci s pracovním poměrem pilota-velitele letounu B737 u letecké společnosti provozující lety z/do Prahy a v rámci regionu,

nebo

3. Pracovní poměr na pozici TRI/TRE CATC v kombinaci s garantovaným neplaceným pracovním volnem, poskytnutým pilotovi B737 nebo A320 pro udržování letové praxe. Znamená to umožnění předem domluveného rozsahu pravidelného létání pro leteckou společnost provozující lety z/do Prahy a v rámci regionu.

 

Pracovní fond zaměstnance v CATC je ve všech výše uvedených případech maximálně 160 hodin instruktorské činnosti za měsíc. Instruktorskou činností se rozumí i hodiny odpracované s využitím případných dalších instruktorských kvalifikací pilota (např. FI = letový instruktor nebo TKI = instruktor teoretického výcviku).

Odměna za vykonanou práci je fixní a odpovídá nejvyšší dosažené kvalifikaci, resp. nejvyššímu pracovnímu zařazení (TRI/TRE).

CATC zajistí udržování kvalifikace svých TRI či TRE po celou dobu trvání pracovního poměru a v případě potřeby i její prvotní získání. Vybraný pilot, kterému CATC zajistí potřebnou kvalifikaci (TRI/TRE), musí následně odpracovat v pozici instruktora CATC minimálně 1 800 pracovních hodin. Pokud toto nedodrží, musí CATC uhradit tržní cenu výcviků spojených se získáním a udržováním této kvalifikace.

 

Co požadujeme?

Uchazeč musí být aktivním pilotem – velitelem letadla B737 nebo A320 a musí úspěšně projít přijímacím řízením (screeningem) u CATC. V případě kombinovaného zaměstnávání jsou podmínkou dva úspěšné screeningy – u CATC a u letecké společnosti.

 

Pokud vás tato nabídka oslovila, ozvěte se nám prosím na adresu hr@catc.cz.

Dohodneme si osobní schůzku, na které prodiskutujeme konkrétní podmínky a detaily.

Zeptejte se nás!